Kenshi - Greybos naplója avagy játékom története

Egy felfedező útja a Kenshi nevű játékban.

1.

A HUB nevü városban (vagyis inkább település) kezdtem, nos a legtöbb épület elég romos volt. Nincs itt más csak egy Shinobi Thief nevü banda tornya meg egy bár, ahol vettem kaját meg némi kötszert, és persze egy két könyvet, mert azok a gyengéim.  Nos így vágtam neki félmesztelenül szakadt rongyokban fegyverként egy fémrudat használva. Irány a sivatag! 

Még alig indultam el mikor egy csata színhelyére értem mindenütt vér és testek. Pontosabban négy, de miután közelebbről megvizsgáltam őket, kiderült, hogy egyik sem halott. Valószínűleg éhező banditák voltak. Nem tudom kikkel harcolhattak de valószínűleg a HUB beliekkel. Nosza gyorsan kihasználtam az alkalmat és megnéztem mi van náluk mielőtt felébrednek, Habár nem túl erősek de én sem vagyok egy nagy harcos így nem akartam bajt. Zsákmányom egy szakadt rongyokból álló felső lett. Na legalább már nem vagyok félmesztelen. A nadrágjaik és fegyvereik ugyan olyan szánalmasak voltak mint az enyémek.

Mentem volna tovább a térképen szereplő magányos viskó felé mikor a távolban egy magát a földön húzó alakot tekintettem meg. Nos nem vagyok szent de mindenképpen kíváncsi voltam rá, hogy ki lehet az. Egyszer a kíváncsiságom lesz a vesztem. Oda érve  a Hub környékén járőröző katonák egyike volt ( a nevüket már elfelejtettem de a szent nemzetőbl szöktek el). Elsősegélyben részesítettem és a nálam levő kötszert használva (amit még a Hub-ban vettem) legalább annyit elértem, hogy lábra állt, még ha sántítva is. Sajnos a törött lábán sín hiányában nem tudtam segíteni de úgy döntöttem, hogy elkísérem a csapatához amíg oda nem ér. Nos lassan döcögve de megtaláltuk őket (vagyis ő én csak követtem és reméltem, hogy nem lesznek messze). Habár éhezett élelmet nem tudtam neki adni, de most, hogy már a csapatával volt, útjára engedtem. Hát legalább egy köszönöm-öt kinyöghetett volna. És még csodálkoznak, hogy kevés a szent... Na mindegy jó tett helyébe jót várj. Nekem pedig ideje tovább indulnom a viskóhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenshigreybos.blog.hu/api/trackback/id/tr1116925572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kenshi - Greybos naplója avagy játékom története

Ezen a blogon a Kenshi-ben történteket szeretném dokumentálni karakterem szempontjából. Jó szórakozást!

Friss topikok

Címkék

Archívum

süti beállítások módosítása